Sekretorė/sekretorius

VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas“ įsikūrusi Vilniuje, Algirdo g. 31. Nuo 1997 m. Lietuvos indėlių draudimo sistema draudžia fizinių ir juridinių asmenų indėlius, laikomus bankuose ir kredito unijose. Nuo 2002 m. įmonė pradėjo drausti kredito įstaigų įsipareigojimus investuotojams.

 

VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas“ šiuo metu ieško Veiklos organizavimo skyriaus sekretorės/sekretoriaus

Darbo pobūdis:

  • Organizuoti įmonės direktoriaus darbą, t.y. prieš darbo pradžią informuoja apie numatomus posėdžius, dalykinius susitikimus, pateikia gautus raštus, įsakymų ir kitų įmonės lokalinių aktų projektus tvirtinimui, praneša apie laukiančius lankytojus, paima pasirašytus ir nukreiptus vykdymui dokumentus, atlieka kitus organizacinius darbus;
  • Registruoti gaunamus ir siunčiamus raštus Elektroninėje dokumentų valdymo sistemoje, perduoti ją vykdytojams.
  • Atsakyti į telefoninius skambučius, priimti faksogramas ir elektroninio pašto žinutes, patikrinti įmonės elektroninį paštą ir reikalingą informaciją perduoti adresatams;
  • Priimti interesantus, paskirti susitikimo laiką, palaikyti dalykinius kontaktus su klientais ir lankytojais.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Ne mažesnė kaip 1 metų atitinkamo darbo patirtis;
  • Dokumentų rengimo taisyklių žinojimas ir gebėjimas jas pritaikyti praktiškai;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (įskaitant, bet neapsiribojant visas Microsoft Office programas);
  • Anglų kalbos žinios;
  • Gebėjimas bendrauti, realiai vertinti įvairias situacijas, greitai priimti sprendimus.

 

Įmonė siūlo:

  • Įdomų ir atsakingą darbą profesionalioje komandoje;
  • Savarankiškumą ir iniciatyvą skatinančią aplinką;
  • Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes.

Konkurso eiga:

Kandidatai turi pateikti savo gyvenimo aprašymą (CV). Dokumentai priimami iki 2017 m. balandžio 10 d. el.paštu idf@idf.lt arba atvykus į VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas“, Algirdo g. 31, Vilnius Telefonas pasiteirauti: 8 5 213 5657.

Informuosime tik atrinktus kandidatus.